Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Svensson Svensson - 24 augusti 2015 00:19

Det här med att sova, kunna sova en hel natt, somna direkt.... det är inte det lättaste för mig. Har otroligt svårt att somna o få sova en hel natt. Det sker då o då. Det här att jag får somna direkt o sen sova sött hela natten. 

Nu har jag fått göra det en vecka o det är så otroligt skönt, går inte att beskriva - men så var det då dags igen.... vaken natt. 

Jag vet också exakt vad som gör att jag fått somna lätt o sova - "ELsklingen", få sova bredvid honom, somna på hans arm, sova sked - nära nära.... ha kroppskontakt. DÅ somnar jag nästan innan huvudet nått kudden o jag sover mina timmar i sträck.

Nu har vi fått njuta av en vecka tillsammans - hoppas att nästa vecka kommer gå fort - för sen är det dags igen för en ny härlig vecka :)

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards