Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Svensson Svensson - 18 augusti 2015 21:15

Så då var det dags att prova det här med tema på chrome - se om det blir lite roligare eller mer färgglatt... det är lite grå grå  nu o jag känner mig mer färgglad o lycklig så varför inte ta o förgylla lite här o där....


Letade länge, provade några varianter - hade gärna velat ha ganska färgstarkt, men det blev inte lika bra sen när jag skulle använda datorn, svårt att se text på flikar osv. 


Till slut så fastnade jag på den här - fast inte heller så konstigt, den är rosa *ler* o romantisk, mjuka vilsamma färger. Och rosa - nämnde jag det ???

 

 

 

Av Svensson Svensson - 18 augusti 2015 10:15

  

Jag fortsätter på ämnet sex, (tror jag börjar gå i min väninna, Maywors fotspår – www.kvinnorslust.se  o skriver om sex… nej hon gör det bättre så hon får ha det för sig själv, jag bara tar upp det då o då) det som gör att vi mår bra, närhet, njutning. Och att få mannen att bli lite mer vilddjur – om man nu känner att man behöver det – eller varför inte ändå, överraska honom, visa honom lite extra att man vill ha, att man attraheras av honom… självklart fungerar det ju på samma sätt åt andra hållet ;).

 

 

 

 

Känn dig sexig och du blir sexig. Hjärnan är vårt största könsorgan och god sex börjar därför i hjärnan. Intala dig själv att du är helt otroligt sexig och han kommer att känna samma sak. En kvinna som utstrålar självförtroende är mycket attraktiv för en man. När du även på det sexuella planet tror på dig själv och visar det, kommer självförtroendet att verka upphetsande på din man.

Koncentrera dig på honom. Glöm allt om ditt utseende och gå på en kroppsutflykt. Upptäck vad han tycker om och stimulera hans känsliga delar så mycket du kan. Låt honom känna sig som en hyllad konung.

 

Gör det med honom, som du skulle vilja att han gör med dig. Lägg märke till hur han rör dig och kysser dig på kroppen. Är det hårt, mjukt, vått, bitande? Han har troligen gjort det på ett sätt som han själv skulle uppskatta. Gör då detsamma med honom.

 

Bygg upp en bra stämning och berätta för honom om din lust. Du behöver inte berätta vad du konkret kan tänka dig att göra med en gång. Säg helt enkelt att du verkligen vill ha honom.

 

Tala om att du verkligen tycker om manskroppen. Berätta för honom att han är snygg eller att du blir upphetsad av att se hans nakna kropp

 

Det sista rådet lyder:
Bara gör det!
 Ta lugnt och stilla av honom byxorna. Kela med honom och älska med honom.

 

 

 

 

Jag tycker om att läsa sånna här små saker, om tips o tricks för att ge varandra det där lilla extra. Inte för att jag lär mig något nytt, det ska jag inte påstå för då ljuger jag, det är däremot jätte skoj att läsa om saker som är naturliga för mig, som just tips o tricks för par att ge varandra lite extra mysigt. I grunden ligger ju kommunikation, lyhördhet o en nyfikenhet o vilja att lära känna varandra o en trygghet i sin egen sexualitet.


För det här med närhet, kramas, sex, lyhördhet, mer närhet - det är en pusselbit för vårat välmående, så varför inte göra det bästa man kan av det? Jag gör... 

 

 

 

Av Svensson Svensson - 18 augusti 2015 09:16

ja jag vet... den hör hemma på fb

men tyckte den var så bra o värd att visa upp på anda ställen också ;)



 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards