Direktlänk till inlägg 16 augusti 2015

En hand som smeker min kropp

Av Svensson Svensson - 16 augusti 2015 12:45


Mmmmm säger bara mmmm o småler för mig själv. Det finns en så otroligt stark längtan just nu i denna stund att få krypa nära o känna naken hud mot min – känna händer som smeker. Eller bara håller om mig, låter handen ligga mot min hud. Närhet närhet närhet…. det bästa som finns.


När man träffar någon som har den där magiska touchen – ja då är jag såld, det gör att jag längtar efter mer, längtar efter att få njuta mer av dom händerna. Och tänk jag har haft den turen – jag har träffat någon med dom här magiska händerna, min älskling o jag bara väntar på att få känna, njuta. 

Det var någon dag sedan…

 

Lika viktigt är det för mig att få ge, jag har otroligt känsliga handflator o fingertoppar o jag älskar att smeka, känna med dom. Speciellt låta händerna  smeka någon som betyder mycket för mig, märka hur han kopplar av o njuter.

 

Och nej, det jag skriver om nu är inte o har inte med sex att göra, det är ren o skär ren njutning för kropp o själ på ett helt annat sätt. Den närheten ger ett lugn, det känns tryggt, ger energi, det är närhet som betyder mycket för mig o extra härligt blir det när jag märker att det är lika viktigt för min partner, den här närheten som ger så mycket.

 

Kanske är det så att man tror att det är den där magiska touchen som gör det eller min egen njutning i att få smeka varm mjuk hud. Men egentligen så är det personen som gör att man vill ge o få, att man njuter så otroligt mycket – visst man gillar handlingen det måste man – men det spelar ingen roll, det kan inte vara vem som helst – det måste vara just den där rätta personer för att det ska kännas just så där extra härligt, lite magiskt, att det ska bli den där speciella känslan.

 
Mmmm det är nog exakt så, närheten, känslan av en hand mot min hud, av att låta mina händer smeka – det blir magisk för att det är rätt person, min älskling  *ler*…. Blir varm i hela mig av bara tanken, minnen o vetskapen om att snart snart så…..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards