Direktlänk till inlägg 16 augusti 2015

Gör honom beroende..

Av Svensson Svensson - 16 augusti 2015 08:45

 

Låter väl bra om man tänker på en sak, kan låta helt fel om man tänker i andra banor. Nu handlar det om sex, o att ge varandra största njutningen, att verkligen visa att man bryr sig om varandra. Och som med allt positivt som man gillar, det man mår bra av, så är det ju inte helt fel att bli beroende – eller?

 

Och det här känns okey att skriva om här för grundartikeln är från i Form *ler*… o även sex, bra sex hör ju till hälsan, att må bra, det är en del av vårat välbefinnande. Sex o närhet, närhet, närhet att ta i varandra mycket, att vara nära. (Det är också bevisat att förhållanden med mycket närhet, kramar, där man tar i varandra, håller handen osv – dom håller längre, det är när den här delen försvinner som också risken är stor att man glider ifrån varandra.)

 

Det pratas ju så mycket om kvinnans g-punkt o sen när det gäller mannen är det prostata massage. Men det blir på något sätt så statiskt, det är som om vi – båda män o kvinnor – har en punkt, som blir som en knapp att trycka på, så blir allt fantastiskt. Men så går det ju inte till, det finns ingen universal knapp som sitter på samma ställe o som fungerar exakt lika på alla personer. Vi är alla unika o vi är alla olika. Och inte glömma, inget är fel, allt är rätt här.

 

Den här artikeln handlade om en kvinna som hittade en speciell punkt på sin man, som gör honom fullständigt galen o klart hon använder sig av det trickset – om man nu ska kalla det tricks – för att skämma bort honom. Alla vill vi väll skämma bort vår partner?? Ja jag vet ialla fall att jag vill, o jag vet att dom jag haft o den jag har som partner gillar lika mycket att skämma bort mig, ge mig just den där njutningen som dom säger ”gör en fullständigt galen”

 

Hennes tricks, gav hennes man ultimata orgasmer, fick honom att explodera o att dom varade längre än annars. I och för sig kan det då låta som om allt är teknik, men så är ju inte fallet alls. Men att veta hur ens partner fungerar o reagerar tillsammans med lyhördhet – för det är så att alla reagerar vi olika från gång till gång…  så att tro att man hittat något, tja det kanske inte fungerar lika fantastiskt varje gång.

 

 

 

 

 

 

Nej det handlar mer om just det här med lyhördhet, att vara lekfull, nyfiken, följsam med varandra o visst alla har vi nog olika punkter som är lite extra likväl som punkter som inte alls fungerar bra…  Det gäller bara att just hitta den där eller dom där punkterna som gör att ens partner blir fullständigt galen o njuter till 100%. Sen om det är prostatamassage, beröring av bröstvårtorna, nafsande i magskinnet – hårt eller mjukt, det spelar absolut ingen roll. Det viktiga är att man visar att man vill ge, att man vill hitta, att man är lyhörd på sin partners signaler när man har sex. Jag tror att det är då man får den andra att bli fullständigt galen – eller jag ska säga att jag vet *ler*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards