Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Svensson Svensson - 14 augusti 2015 23:45

Visst har dom blivit helt underbart fina, dom är ljuvliga

 

 

 

Av Svensson Svensson - 14 augusti 2015 22:30

Naturen är för mig bland det vackraste som finns, jag älskar dom bilder som naturen ger mig. Det är allt från vyer till detaljer. Blommor är ofta detaljer, vackra detaljer. Och när jag är iväg någonstans där jag får möjligheten att njuta av blommor så kan jag inte låta bli att föreviga.

 

Det är också roligt när bilder man tar även uppskattas av andra. Som när man som ett ex delar en bild på tumblr o bilden far iväg till nästan 2000 "likes" o delningar. Då är det riktigt skoj.

 

 

 

Ett ställe som ger massor av natur, vackra små platser, oaser - är i Göteborg, den Botaniska trädgården. Där blev det många många bilder. Och det är så skoj att titta på bilderna o njuta

 

             

Av Svensson Svensson - 14 augusti 2015 12:30

 

 

 

”Bra vanor är lika beroendeframkallande som dåliga,

men de bygger upp ditt liv istället för att riva ner det.”

 

                                                                                                                        – Harvey Mackay 

Av Svensson Svensson - 14 augusti 2015 04:47

Det är ofta man köper flera frallor till frukost - för det är billigare att köpa typ 4 än 2. Butikerna har dom erbjudandena. 

Så på kvällen så är inte frallan alls lika god längre - lite för hård.... så det blir fågelmat (japp mia blir, tar med dom när jag sen går på promenad o ger till änderna som simmar i ån)

Men den här idén om att göra en varm macka av frallorna istället ser jätte gott ut o som en jätte bra ide. Som kvällsmacka eller lunch. 



Det får bli såhär istället....


 

 

 

             

         




här går det att se.....

https://www.facebook.com/BuzzFeedFood/videos/1078241688855723/

 

(klicka inte på länken av någon anledning kommer inte hela adressen med - kopiera o klistra in adressen istället i ett nytt fönster)

 

--------------------

 

yes... attans den som ger sig - icke jag

 


 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards