Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Svensson Svensson - 5 augusti 2015 22:22

... ja ialla fall till största delen. Sov länge, vaknar o kan knappt svälja, ont o halsen o feber. inte alls skoj, planen var verkligen inte att kura o frysa o svettas o tycka synd om mig själv idag... 

skulle ju ha bakat för att ha tills imorgon.

 

Imorgon tänker jag vara frisk, så det så. Kan inte slösa bort lediga dagar med att vara sjuk...

Imorgon finns planer o jag vill inte missa någon av dom.
Åka en sväng till Uppsala, fika med nybakat bröd o sen få massor av kärlek *ler*, Överösas med att känna mig saknad o efterlängtas. Kramar o pussar. Kanske till o med tar med hem över natten. Ja jag tror jag kommer göra det *ler*, tar hem o myser med lite godsaker i sängen.

 

För klart jag är frisk imorgon - kurerade mig idag med chokladfylld....

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards