Alla inlägg under juli 2015

Av Svensson Svensson - 1 juli 2015 06:52

dyka rätt ner i sängen för att sova *zzZZzzz* ialla fall ett tag innan jag ska iväg igen - full fart både natt o dag. Varvat ner har jag gjort med en promenad, nu ska jag stoppa i mig lite frukost innan han J.Blund får komma på besök. Det gör jag genom att slumpa runt lite bland bloggar, läser dom som kommer upp i "Rampljuset" (noterar att det nu kommit en blogg till som bara är ren porr o att det inte finns någon som sköter den här bloggsidan längre), läser även kommentarerna på min lilla systers blogg (larkans.bloggplatsen.se) DET är verkligen tidsfördriv i klass med värsta såpa programmen, skillnad är att i program finns det flera som man undrar har alla hästar hemma - där är det bara en.... o jag skäms över att veta vem det är....

 

Nu mot den väntande sängen med dom ensamma ropande kuddarna :)

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards