Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Lång natt....

Av Svensson Svensson - 17 juni 2015 04:22

den här natten har inte varit snäll.

Inte mot mig som kom hem sent, men det blev för jobbigt - för "ont"... bara ta en sväng till "hjälp". Men åker nog hem snart.... med förmaning att jag MÅSTE låta läkaren få sin vilja igenom nu - skäraa bara lite. Men nja, tror inte det - åker hem sover lite, sen full fart igen. Har inte tid med detta nu....

Men ska inte äta grillat igen! Det gör för ont efter...

 

Så ligger jag här fördriver tid tills jag får smyga mig hemåt... ser att min väninna är vaken hon med. Trött o slut, haft en jobbig tid men rolig tid detta år, jag är bara lite orolig för att hon inte lyssnar på sin kropp o tar hand om sig. Vi är lite för lika där, envisa o går vår egen väg. Men hon lugnade mig lite att hon snart har flera veckor ledigt, semesterdags - det behöver hon verkligen.

 

Inte nog med det, nej min lilla syster hör av sig, berättar att hon är på akuten, åkt in i ambulans vid 2-tiden. Väntade på läkare för att få veta varför o vad som ska ske/göras. Nu hör man ju inte rösten när man chattar med skrivna ord. Men till o med där "hörs" att hon inte alls mår bra - då blir jag orolig... hoppas att jag får veta snart om hon blir inlagd eller inte o vad det är...

Skönt att hon känner att hon kan höra av sig, o tur i oturen att jag är vaken o kunde stötta lite med några ord

 

 

Absolut ingen bra natt... tur den är över snart, inte för att jag ser - inga fönster - men klockan säger att solen börjar gå upp, hoppas på en riktigt fin dag med sol.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards