Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Svensson Svensson - 6 juni 2015 20:22

Härlig känsla att ha det lite mer inbokat - fast inte mer än lediga dagar planerade o inbokade. Sen finns det fortfarande utrymme för lite mer spontana val för vad vi ska göra

 

Men jag ser fram emot den här sommaren o det som kommer hittas på att göra.

 

Nu är det mest att få helt klart i lägenheten - få bort allt dotterns, hennes flytt kom av sig lite. Men jag förstår också varför - det blev lite andra saker som blev viktigare o nya planer som började växa fram .... inte direkt det mamma ville, men så är livet o jag tror att det kommer bli ännu bättre i slutändan tror jag.

 

Snart ska jag iväg o jobba ett nattpass - med min favvo "Ettan" - men erkänner att det finns en som smyger sig fram mot platsen ... ta över. Den är lite piggare *ler*

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards