Direktlänk till inlägg 29 maj 2015

Firarkväll

Av Svensson Svensson - 29 maj 2015 19:51

firar lite ikväll - kanske det inte är något att direkt fira eller så tycker man som jag o uppskattar tillfällen att fira. Så jag tar tillfället o firar. Ska visserligen upp tidigt imorgon så det blir inte jätte jätte sent...

 

Lite gott att äta o dricka (utan alkohol, behöver inte sånt... har inget att fly från känslomässigt, o inte svårt att koppla av) - lite efterrätt, jordgubbar *mums* o en bra film.

 

Varför tar jag en firarkväll... jo jag är ledig *ler* helt otroligt, hemma en helg o jobbar "bara" lördag o dagpass. Undrar när det hände sist... hmmm aldrig eller något sånt. Men erkänner dock lite lite att jag nog hellre suttit i en bil o gjort lite nytta både ikväll/natt o samma imorgon - lönehelger är lite fartfyllda kan man säga.

 

Men samtidigt så helt okay att slappa lite o jobba normaltider - det gör att jag kan i helgen fira födelsedagsbarn o äta lite tårta, åka en sväng in i Uppsala o hälsa på. 
Valde bort att åka dit o äta ikväll, var dit bjuden, men ikväll är det skönt att bara vara - har alla tre fyrbenta här hos mig. Tror vi alla fyra uppskattar dom här kvällarna lika mycket - fast kanske dom mest vill ha godsaker, som att få dela på ett hot dog-paket *ler*

 

Nu ska jag se om jag tar o kikar på en komedi eller en föreläsning jag blivit rekommenderad... hmmm tror komedi, romatisk passar bäst en fredagskväll när jag firar *ler*

 

Jag har hittat en positiv sak med kyliga kvällar  o nätter även om jag längtar till lite mer värme...

att ha massor av stearinljus tända *ler* - man ska hitta det positiva i allt eller hur ...?

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards