Direktlänk till inlägg 25 maj 2015

Sommarplanering

Av Svensson Svensson - 25 maj 2015 10:44

Nu börjar planerna för juni sakta ta form - vilka dagar jag ska arbeta, vilka dagar jag är ledig o kan vara lite mer social *ler*

 

Som det ser ut nu blir det en tripp uppåt v 24 - den 10e juni kommer även tjejerna upp om allt klaffar. Då ska vi tre åka iväg o träffa någon dom har träffat med det var evigheters evigheter sen... antar att dom inte ens kommer ihåg, möjligen den stora då... så ska vi prova på alla tre. Skoj att göra saker tillsammans *ler*

 

Sen är det jobba jobba jobba som gäller över midsommar, men veckan efter är det semester igen - lediga lata härliga dagar som jag kommer utnyttja fullt ut på alla sätt. Ser fram emot den veckan o kikar lite på vad jag ska hitta på.

 

Men nu är det mest planering av födelsedag o firande som gäller... ska iväg till centrum idag o shoppa loss lite.... presentpapper o snöre...

Sen ska jag luncha med en av mina älsklingar, har saknat jätte mycket så nu ska vi prata o kramas o äta gott *ler*... det blir nog Vita Elefanten som får stå ut med oss 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

JL

25 maj 2015 15:33

Ja det är alltid spännande att planera =)
Jag har ju oftast den oturen att planera och så händer det ngt som gör att det inte går som jag vill *s*
Men just nu så verkar det som om allt klaffar !!

Svensson Svensson

26 maj 2015 00:00

Ja i sommar ska allt klaffa *ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards