Direktlänk till inlägg 23 maj 2015

Blev störd igår…

Av Svensson Svensson - 23 maj 2015 09:53

 

Ja ibland blir man störd, så när man gör något så får man avbryta..

Igår var det när jag skrev om julrosorna, jag hade tänkt få med lite fina bilder på även blommande varianter *ler* även om jag måste säga att den utblommade är vacker nog. Och jag ska verkligen försöka mig på några olika varianter av den här blomman.

 

Så jag tar o börjar dagen – den här soliga underbara dagen, med att slänga ut några bilder på varianter jag gärna skulle ha i min ägo.

 

   

 

Och att bli störd, igår, var bara ett rent nöje ;) – på alla sätt.
För finns det något bättre än när älsklingen kommer ”hem”???

 

 

Fick också lite meddelanden igår, jag kan bara säga – ska ordna till ord o skriva lite senare om mina tankar …. Får vuxna, o då pratar vi inte dom som precis fyllt 18 år o räknas som vuxen, utan jag menar 45 + o lite till verkligen agera hur som helst???? Ser dom inte sina egna inblandning i vad som skett, ser dom inte vad utgången blir, effekten blir av deras agerande i längden???

 

Svaret är skrämmande nog ett nej…. För många verkar inte alls ha nog celler i hjärnan för att förstå sånna saker…. O sen undrar vi varför barn o ungdomar gör som dom gör??? Bara titta på vuxna runt dom, på föräldrarnas agerande… så får man svaret snabbt…

 

Nu ska jag njuta av dagen – lite medeltid *ler* o sen shoppa mer ost, ska inte glömma den bit jag lovat en av mina favvotanter.

 

 

         

 

Mot Medeltiden :)

 
 
Micke

Micke

24 maj 2015 13:17

Nytt inlägg ute med en av mina 2 julrosor... :)

http://tomten.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

24 maj 2015 16:57

Då ska jag rusa o kika :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards