Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Svensson Svensson - 18 maj 2015 18:45

"Lilla My"

 

 

"Tro på mig bara. Jag är förskräckligt klok!"

 

 

 

 

Av Svensson Svensson - 18 maj 2015 16:27

Jag börjar med att fråga er om det där är en svår fråga? Är det ord som är svåra att förstå, är det något möjligt att utföra? Ja jag tänker på om någon säger "flyg till månen" - DET är omöjligt att utföra för en vanlig dödlig....

 

Men orden - "Låt mig o min familj vara" - för mig så lätta ord, så lätt att utföra.

 

OM man är normalt funtad, om man förstår hur man bör uppföra sig mot andra, om man kan visa respekt mot andra människor. Om man kan förstå språket, jag menar så att det inte är så att det är spårket som gör att man inte förstår varandra. 

Men talar man samma språk o är normal - DÅ förstår man dom orden o respekterar dom.

 

Ialla fall i min värld - hur är det i din?

 

Man ser tv-program som tar upp det här med stalkers, om grannsämja, man läser i bloggar, på forum o communitys. För att inte tala om när man pratar med människor som blir utsatta för det här - att någon inte förstår dom där orden, inte kan respektera andra människor.

 

Vad är det för människor som inte kan respektera andra, som inte förstår dom där enkla orden ovsett hur dom än blir tillsagda att sluta upp att kontakta, att söka upp - på alla sätt dom kan hitta på - av alla konstiga helt otroligt dumma anledingar till varför det skulle vara legalt att ta kontakt, trots att dom fått orden "låt mig o min famij vara ifred"

 

Ja jag vet vad jag tycker, jag vet hur jag klassar personer som inte kan visa andra respekt, att acceptera andra personers vilja i det här fallet. Det är ju så otroligt lätt eller hur?

 

Ja jag tycker det ialla fall...

 

Sånna personer gör mig .... 

 

   illamående!

Av Svensson Svensson - 18 maj 2015 11:33

Vardagslyx - eller vad man ska kalla det.

Min vardagslyx denna vecka innefattar massor av promenader, massor av koppa av tid, läsa läsa läsa... lyssna på musik, ta o pyssla om mig själv med lite mina spa-tid. 

Äta gott, njuta av glass i solen, njuta av naturen....

 

För att inte tala om massor av närhet, pratstunder, mysstunder (nej då menar jag inte sex...) utan bara just vara nära, tillsammans, kroppskontakt... bli ompysslad, få pyssla om.... o ja då jag tänker njuta av massor av sex också... Jag tänker ladda batterierna i massor....

 

Tittar på nyckelringarna jag fick - söta o speciella - jag förstår att jag fick, passar bra för veckan :)

 

 

 

Nu ska jag ta mig en lång promenad - jag ska äta glass o sätta mig i solen ett tag.

Fundera lite på o formulera orden till inlägg jag tänk på under föregående vecka... tiden har bara inte räckt till så dom har fått legat o mognat på sig lite :)

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards