Alla inlägg den 19 april 2015

Av Svensson Svensson - 19 april 2015 09:55

och funderar - intressant ibland att läsa saker en del skriver - i sina bloggar o mail som sänds. Hur fel saker uppfattas, hur ego många är o tror att allt gäller dom. Ordval o hur det fastnas i ett läge... försök att få igång konflikter, ställa till det... MEN jag sitter lugnt o ler, jag vet att det alltid kommer slå tillbaka på dom. 

 

Jag kanske ska börja tro på karma :)

 

 

Det något gör mot dig är deras karma

hur du reagerar är din!

Av Svensson Svensson - 19 april 2015 07:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Svensson Svensson - 19 april 2015 07:09

Nej just nu gillar inte nycklar mig. 

Började igårkväll o håller i sig....

 

Lyckas förlägga min nyckel 4 ggr under kvällen, den har fortfarande gömt sig... den kommer väl fram när den ledsnat på att ligga där ensam...

Tar den andra nyckeln o självklart hinner jag förlägga den  2 ggr - sista gången precis innan jag ska rusa till jobbet. Sen, jag som nästan aldrig är sen. 

 

Bara lite stressad märker jag... jobbade sent igår, hem, stress till tvättstugan - hade tänkt hinna med saker under dagen - men blev jobba istället. Inga direkt måste göras NU saker, så tar det när det finns ny tid. Har tvättat o packat, det viktigaste är gjort.

 

Kommer till jobbet o bilen jag ska ha är fint parkerad utanför, men ingen nyckel hänger i skåpet... fick ringa o väcka, det var inte direkt skoj eller ;)

Nu har jag en glatt kvittrande bil, ja för visst är det väl glatt med kvitter? 

 

Ska bli skönt med lite ledigt... smita in kort på Åhlens o köpa nytt nagellack (o hyvlar får inte glömmas) - rött, för det gillas av ;)... o ledsnade fort på den färg jag har nu. Blir perfekt att fixa till naglarna imorgon. Och hoppas på sol o ta promenad. Njuta o koppla av, promenad, naglar o fixa till lite god mat till kvällen. 

 

Nu när dottern försvunnit, åka hem, ställa fram väskorna, även den som var undanställd :). 

Även packat ner paketet som kom i fredags - spännande att öppna o se hur innehållet ser ut - det är ju specialbeställt... efter våra idéer. 

 

Böcker ska med - det glömde jag ju igår....

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards