Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Sista stunden

Av Svensson Svensson - 1 april 2015 23:43

Av dagen då vi får skämta med varandra.

Har du blivit lurad idag, har du noterat skämt som skett omkring dig eller har dagen o skämt helt gått dig förbi?

Jag har inte blivit lurad idag, jag har heller inte själv sett eller märkt av något skämt. Det enda var lilla dottern visade mig en filmsnutt med en buss o passagerare som lurades att alla skulle sätta sig på samma sida i bussen för att bromsarna skulle fungera. Frågan är hur många som flyttade på sig för att dom hörde om bromsarna eller om dom bara hörde "flytta över till..." o när andra gjorde det följde dom efter. Alla verkade vara ganska trötta...


Hörde även om ett annat som var bra.... på en arbetsplats, där dom skrev att det inte skulle vara rysk kaviar så det skulle meddelas till köket - dom frågade om det var ett aprilskämt - var serveras det rysk kaviar hur som helst???? 


Jag har faktiskt bara blivit lurad en enda gång, o då ordentligt. Min lilla dotter o hennes lärare, en lärare som jag själv haft som klassföreståndare en gång i tiden. Dom två lyckades lura mig - ler vid minnet.


Och lilla dottern fick idag nyckeln till sitt första egna hem - både till hennes o min glädje. Men totala flytten blir efter påsk, efter att lägenheten blivit renoverad, det behövdes.... går inte att bo i dom färgerna...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards